סימון קישורים
פונט קריא
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
שחור לבן
הגדלת אתר
הקטנת אתר
איפוס הגדרות נגישות
נגישות
דף הבית מידע שימושי

שאלות נפוצות

טיסות סדירות מופעלות על-ידי חברות תעופה במשך כל השנה לפי לוח זמנים קבוע. בד"כ מדובר על טיסות לשדות תעופה גדולים. טיסה סדירה יוצאת גם אם היא מלאה וגם אם נשארו עליה מקומות ריקים רבים. מכיוון שטיסות מופעלות לרוב לפי לוח זמנים קבוע, אין צורך באישור טיסה מראש. יחד עם זאת, מומלץ לבצע צ'ק-אין באתר חברת התעופה כ-24 שעות לפני טיסתכם. ברוב הטיסות הסדירות (לא בכולן) מוגש אוכל, ישנה מערכת בידור כלשהיא, שירות צ'ק-אין מוקדם באתר אינטרנט של חברת התעופה, וקיימת אפשרות לבקשות מיוחדות. מומלץ להתעדכן ישרות באתר של חברת התעופה בכל הנוגע למגוון השירותים שהיא מציעה.

טיסות שכר מופעלות על בסיס הסכמים בין חברות תעופה לבין ספקי שירותי תיירות. אלו טיסות עונתיות ליעדים פופולריים. לרוב מדובר בטיסות לתקופה של עד שבוע ימים, ליעדים קרובים יחסית ללא התחייבות לזמני טיסה מדויקים. חלק גדול מטיסות השכר נמכרות במסגרת מוצרי חבילות כגון נופשון, חבילת סקי, טיול מאורגן וכו'. טיסת שכר יכולה להתבטל אם לא יימכרו מספיק מקומות, והנוסעים שרכשו את הטיסה יועברו לטיסה אחרת. מכיוון שבטיסות שכר אין התחייבות לזמני טיסה מדויקים, חובה על הנוסע לאשרר את טיסת החזור שלו. במרבית טיסות השכר לא מוגש אוכל, אין מערכת בידור ולא קיימת אפשרות לבקשות מיוחדות כגון בחירת מקום ישיבה מראש. כמו כן, בטיסות מסוג זה לא קיים שירות צ'ק-אין מוקדם באתר האינטרנט של חברת התעופה.

משקל הכבודה המותר משתנה משמעותית בין חברות התעופה השונות, ולעיתים גם בין כרטיסי טיסה שונים של אותה חברת תעופה. רוב כרטיסי הטיסה מאפשרים לנוסע לטוס עם מזוודה אחת עד20 ק"ג, אך ישנם כרטיסים שלא כוללים כבודה אלא אם כן הנוסע בוחר להוסיף אותה בתשלום נוסף.
אם הזמנתם כרטיס טיסה של טיסה סדירה, תקבלו את מסמכי הנסיעה תוך 72 שעות מרגע אישור ההזמנה.
אם הזמנתם כרטיס טיסה של טיסת שכר, תקבלו את מסמכי הנסיעה בטווח של בין שבוע ליומיים לפני יציאת הטיסה.
בטיסות סדירות היכולת לבחור מקום ישיבה מראש תלויה במדיניות של חברת התעופה בה הנך טס. רוב חברות התעופה לא מאפשרות בחירת מקום ישיבה מראש כלל, או גובות על כך תשלום. אם ברצונכם להזמין בחירת מקום ישיבה בתשלום, ניתן לעשות זאת ישירות באתר של חברת התעופה.
בטיסות שכר ובטיסות במסגרת מוצרי חבילה לא ניתן לבחור מקום ישיבה מראש (גם לא בתשלום).
כרטיס טיסה אלקטרוני הוא רישום דיגיטלי שנשמר במערכת ההזמנות של חברת התעופה שלכם. הכרטיס כולל את שם הנוסע ואת פרטי טיסות, ומשמש לזיהוי נוסע על-ידי חברת התעופה.
וודאי. תוכלו לבדוק את תנאי הכרטיס במהלך ההזמנה באתר, ותוכלו לפנות אלינו עם מספר ההזמנה שתקבלו במייל, ונשמח לענות על שאלותיכם.

כל כרטיס טיסה מגיע עם תנאי שינוי שונים. חוקי השינוי נקבעים על-ידי חברת התעופה אליה שייך הכרטיס. כמו כן, גם כרטיסים שניתנים לשינוי לא ניתנים לשינויים מכל סוג שהוא אלא לשינויים מסוג ספציפי בלבד. לדוגמא, כרטיס שניתן לשינוי תאריך לא בהכרח ניתן לשינוי יעד.

טיסות שכר
כרטיסי טיסה של טיסות שכר וטיסות במסגרת מוצרי חבילה כגון נופשונים, טיולים מאורגנים, חבילות סקי וכו' לא ניתנים כלל לשינוי מכל סוג שהוא, גם לא בתשלום נוסף.

טיסות סדירות
כרטיסי טיסה של טיסות סדירות הם גמישים יותר מאלה של טיסות שכר. ברובם ניתן לשנות תאריכים בתשלום גם לפני יציאה מהארץ וגם לאחר מכן, ובחלקם ניתן לשנות גם יעד. מחיר השינוי הינו בהתאם לחוקי הכרטיס ולזמינות של דרגות מחיר השונות בטיסה הרצויה ובזמינות מקומות בטיסות.
יחד אם זאת, קיימים כרטיסים של טיסות סדירות שאינם ניתנים לשינוי כלל, או שניתנים לשינוי לפני יציאה מהארץ בלבד ולא ניתנים לשינוי כלל לאחר מכן. כרטיסי טיסה של כיוון אחד ברובם הגדול לא ניתנים לשינוי. כל שינוי של כרטיס טיסה סדירה כרוך בתשלום של דמי שינוי מצד חברת התעופה, הפרשי מחיר ודמי טיפול מצד כספי טורס, בהתאם לחוקי ההזמנה. שימו לב שבדרך כלל ככל שכרטיס הטיסה יהיה זול יותר כך גם מדיניות השינויים והביטולים תהא נוקשה יותר.

לא ניתן לבצע את סוגי השינוי הבאים בשום כרטיס טיסה של טיסה סדירה
החלפת חברת התעופה.
החלפת שם נוסע לנוסע אחר.
תיקון איות של שם הנוסע.
נקודת היציאה של הטיסה הראשונה בכרטיס (לדוגמא, לא ניתן לשנות כרטיס טיסה שמתחיל בתל-אביב לכרטיס שמתחיל במדינה אחרת).
לא ניתן לשנות כרטיס טיסה בהורדת מחיר: גם אם בתאריך הרצוי קיימים כרטיסי טיסה זולים יותר לכאורה מהכרטיס המקורי שלכם, לפי חוקי תעשיית התעופה כרטיס טיסה חדש לאחר שינוי חייב להיות שווה ערך או יקר יותר מהכרטיס המקורי.
לא ניתן לשנות טיסה לאחר שעת המראה שלה. אם ברצונך לבצע שינוי תאריך טיסה, חובה לעשות זאת לפחות 24 שעות לפני שעת ההמראה של הטיסה.

מחיר שינוי טיסה בכרטיסי טיסה סדירה הניתנים לשינוי אינו סכום קבוע מראש. הוא משתנה בהתאם לחוקי הכרטיס, סוג שינוי וזמינות של דרגות המחיר השונות בתאריך הרצוי. המחיר מורכב מארבעה מרכיבים עיקריים: דמי שינוי + הפרשי מחיר + שינוי במס + דמי טיפול. במקרים נדירים ייתכנו עלויות נוספים. לדוגמא, בשינוי של כרטיס טיסה לאחר אי הופעתו של הנוסע לטיסה, חברת התעופה רשאית לקבוע קנס על כך בנוסף לדמי השינוי תחת חוקי הכרטיס.

לדוגמא
עלות הטיסה הרצויה: 450$
מחיר הכרטיס המקורי: 380$
הפרש מחיר: 70$
דמי שינוי מצד חברת התעופה: 100$
דמי טיפול: 50$
סך הכל עלות השינוי 220$

חשוב לזכור שלא כל כרטיס ניתן לבטל. יש לבדוק את תנאי הביטול והשינוי בעת ביצוע ההזמנה, לפני התשלום. בדר"כ כרטיסי טיסה במחירים מוזלים, כדוגמאת טיסות שכר או מחירי מבצע, לא ניתנים לביטול, ובמקרה הטוב ניתן לקבל החזר על המיסים. אם ברצונכם לברר מידע זה, מומלץ לפנות אלינו בכתב. במידה ואתם רוצים לבטל כרטיס טיסה, יש להפנות בקשה זו בכתב בהקדם האפשרי. במידה והביטול אפשרי על פי תנאי חברת התעופה/הספק, יימסר לכם מה גובה הקנס על הביטול. בכל מקרה בקשה לביטול תוגש בדוא"ל או בכתב בלבד. הבקשה תוגש על ידי מבצע התשלום עבור כרטיס הטיסה. במידה ואתם נאלצים לבטל כרטיס טיסה עקב נסיבות רפואיות, מוות או כוח עליון, יש לצרף לבקשה לביטול מסמכים רשמיים ואישורים המוכיחים את סיבת הבקשה.
מדיניות אי הופעתו של הנוסע בטיסה היא בהתאם למדיניות של חברת התעופה אליה שייך הכרטיס. בחלק קטן מהמקרים יהיה ניתן לשנות את כרטיסך לטיסה אחרת או לבטל אותו, אך עלויות שינוי או ביטול יהיו גבוהים מהרגיל. יחד אם זאת, ברוב מקרים מסוג זה לא תהיה אפשרות לשנות את כרטיסך או לקבל החזר כלשהו בביטול הכרטיס.
אם הגעת לשדה התעופה אך הפסדת את טיסתך, עליך לגשת בהקדם האפשרי לדלפק של חברת התעופה ולבקש את עזרת נציגי החברה. אם אינך יכול להגיע לשדה תעופה, עליך לפנות בהקדם האפשרי למייל החירום של כספי טורס help@caspitours.co.il על מנת לנסות ולמזער נזקים עבורך
זה תלוי בסוג כרטיס שרכשת.
במרבית הכרטיסים של טיסות שכר ובמוצרי חבילה ניתן לשנות או לתקן שם נוסע בתשלום.
בכרטיסים של טיסות סדירות לא ניתן לשנות או לתקן שם נוסע לאחר הנפקת הכרטיס (גם לא בתשלום).
חברות התעופה מחייבות את הנוסעים לנצל את כל הטיסות שבכרטיסי הטיסה שלהם לפי הסדר המקורי בלבד. במידה ולא תעלה על אחת בטיסות בכרטיס הטיסה שלך, כל טיסות ההמשך יבוטלו ללא החזר. אם אין ברצונך לעלות על אחת הטיסות שבכרטיסך, עליך לפנות אלינו או לחברת התעופה לשינוי כרטיס בתשלום. לא יהיה החזר על הטיסות שלא ינוצלו.
כל כרטיס טיסה בא עם תנאי ביטול שונים. חוקי הביטול נקבעים על-ידי חברת התעופה אליה שייך הכרטיס. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, אתה זכאי לבטל את הזמנתך תוך 14 ימים רגילים (כולל שבתות וחגים) מיום ביצוע העסקה, כאשר יש לשים לב שלא ניתן לבטל בהתאם לחוק באם בקשת הביטול חלה בטווח של פחות מ 7 ימי עבודה (לא כולל שבתות חגים ויום הטיסה) מיום הטיסה. בהתאם לחוק דמי הביטול הנם 100 ₪ לכל נוסע או 5% מערך הכרטיס/ים, הנמוך שביניהם. אם הזמנתך אינה עומדת בחוק הגנת הצרכן, יחולו עליה דמי ביטול כמפורט בזמן ביצוע הזמנה. רוב כרטיסי הטיסה ניתנים לביטול תמורת דמי ביטול בין 50$ ל350$ לכל נוסע, אך קיימים כרטיסי טיסה שלא מאפשרים כל החזר כספי במקרה של ביטול. גם כאן מרבית הכרטיסים הזולים לא ניתן לבטלם ולקבל החזר כלשהוא.
שירות העברות ללא עלות קיים אך ורק במסגרת מוצרי חבילה, כאשר גם טיסות וגם מלון נרכשו על-ידי כספי מאותו ספק. יחד אם זאת, לא כל חבילה כוללת העברות. מומלץ לשאול את הסוכן בזמן ההזמנה האם ישנם העברות בחבילה, או להתעדכן מול שירות הלקוחות לאחר מכן.
בהזמנת מלון ניתן לבקש מיטה זוגית או מיטות נפרדות על-ידי בחירת סוג חדר (בחירת חדר מסוג Double מהווה בקשה למיטה זוגית, ובחירת חדר מסוג Twin מהווה בקשה למיטות נפרדות). יחד אם זאת, לא ניתן להבטיח סוג מיטה. בקשות לסוג מיטה ספציפי הם בגדר בקשה בלבד על בסיס מלאי חדרים פנויים במלון נכון לרגע הגעתכם.
בחלק מהערים באירופה קיים מס מקומי שנגבה על-ידי המלונות בהתאם לחוקי העירייה. מכיוון שחוקי העיר מטילים את אחראיות גביית המס על המלון, אין ביכולתנו לכלול אותו מראש במחיר ההזמנה.

חוקי ביטול הזמנת מלון משתנים בהתאם למדיניות ספקי המלונות השונים. ברוב המקרים, חלים על הזמנת מלון דמי ביטול מלאים (כלומר לא ניתן לקבל החזר) מרגע ביצוע הזמנה. בחלק מהמקרים ניתן לבטל את הזמנת המלון עד לתאריך מסוים בדמי ביטול מופחתים.

בהזמנה באתר האינטרנט שלנו, גובה דמי הביטול ותאריך אחרון לביטול מופיעים באתר בזמן ביצוע הזמנה, ובמייל סיכום הזמנה שנשלח למזמין לאחר ביצוע הזמנה. בהזמנה במוקד טלפוני, דמי הביטול מופיעים בסעיף 10 של טופס אישור הזמנה שנשלח למזמין לאחר ביצוע הזמנה.

לא ניתן לשנות תאריך או יעד בשום הזמנת מלון (גם לא בתשלום), אלא רק לבטל את ההזמנה לאלתר ולבצע הזמנה חדשה.

לרוב, ניתן לשנות שם נוסע בהזמנת מלון. בחלק מהמקרים שינוי מסוג זה כרוך בתשלום. יחד אם זאת, קיימות הזמנות מלון שלא מאפשרות שינוי שם נוסע.

ברוב במלונות בעולם, שעת כניסה למלון (צ'ק-אין) היא 14:00, ושעת יציאה היא 12:00. בחלק מהמלונות הכניסה היא ב15:00 ויציאה היא ב11:00.
ניתן להזמין כניסה מוקדמת למלון או עזיבה מאוחרת מהמלון, אך בגדר בקשה בלבד. חלק מהמלונות מציעים הזמנה של כניסה מוקדמת או עזיבה מאוחרת בתשלום (גובה תשלום עד לעלות של לילה נוסף במלון).
כן. אך שימו לב שההזמנה לא תיסגר סופית לפני ביצוע תשלום מלא בעד המלון.
לא. כיום ניתן לקבל את כל המסמכים הנדרשים ישירות לדואר האלקטרוני.
דמי הביטול של השכרת רכב מופיעים בשובר השכרת רכב, בסעיף Cancellation.
על מנת לקבל רכב שכור בחו"ל, עליך להביא:
.רישיון נהיגה ישראלי תקף
.רישיון נהיגה בינלאומי
שובר השכרת רכב שנשלח אליך לאחר ביצוע הזמנה.
כרטיס אשראי בינלאומי. לא ניתן להשתמש בכרטיס דיירקט, כרטיס נטען או כרטיס אשראי לשימוש בישראל בלבד. כרטיס האשראי הבין לאומי חייב להיות של הנהג ולא של נוסע אחר שאינו הנהג.
חלק ממוצרי התיירות שנמכרת על-ידי כספי טורס אינם באישור מידי אלא כפופים לאישור מצד ספק המוצר. לרוב, המתנה לאישור לוקחת עד 72שעות מרגע שידור ההזמנה , אך במקרים מסוימים יכולה להתעכב ליותר מכך. במידה ולא תאושר ההזמנה, ניתן לבטל אותה ללא דמי ביטול או לקבל הצעה חלופית מצוות האון ליין של כספי טורס.
תוכלו לשלם עבור כרטיס הטיסה הן על ידי כרטיס אשראי באתר, העברה בנקאית (פרטים יימסרו טלפונית על ידי נציגנו), או באחד ממשרדנו. ללא קשר לאופן התשלום, לאחר קבלת האסמכתא המעידה על ביצוע תשלום בהצלחה, תוכלו לקבל את כרטיס הטיסה ישירות לדוא"ל שלכם.
ייתכן כי התשלום לא עבר מסיבה טכנית. נסו לבצע את התהליך שוב. אל דאגה, המערכת שלנו תדאג שלא תחויבו פעמיים עבור אותו כרטיס. אם עדיין לא הצלחתם לבצע תשלום, ייתכן כי התקלה טמונה בכרטיס האשראי (כמו למשל חריגה במסגרת האשראי). תוכלו לפנות לחברת האשראי שלכם במספר הטלפון המצוין בגב הכרטיס ולבדוק את העניין. תמיד תוכלו לפנות למשרדנו ולבחור בצורת תשלום אחרת.
ההזמנה נרשמה אצלנו ואחד הנציגים שלנו יצור עמכם קשר על מנת לעזור לך בהעברת התשלום. תוכלו לפנות אלינו ישירות לטלפון 03-7962080.
לשנות מועד טיסה או לבטל טיסה יכולה אך ורק חברת התעופה. אנו רק מיידעים אתכם בנוגע להחלטתם זו. דעו כי שינויים בשעת ההמראה או הנחיתה הם דבר שכיח מאד, וככל שהזמנתם את כרטיס הטיסה זמן רב יותר מראש, כן עולה ההסברות לשינויים כאלה. אנא עדכנו אותנו שקיבלתם את ההודעה בנוגע לשינוי בכתב, וציינו את מספר ההזמנה שלכם. עליכם להגיע לטיסה עם כרטיס הטיסה המקורי שקיבלתם, שינויים במועד ההמראה או הנחיתה לא מעודכנים בכרטיס הטיסה, אלא נמסרים לכם בנפרד.
במקרה של ביטול טיסה, חברות התעופה לרוב מציעות אלטרנטיבה לנוסעים. אם ההצעה לא מתאימה לכם, תוכלו להגיש בקשה לחברת התעופה לשינוי תאריך ההמראה. לרוב אם אינכם מסכימים לקבל את השינוי, תהיו זכאים להחזר מלא מחברת התעופה, אולם רק בתנאי שסירבת לקבל את ההצעה האלטרנטיבית. אם הסכמתם לקבל את ההצעה ולאחר מכן החלטתם לבטל את נסיעתכם, חברת התעופה תתייחס למקרה בתור סירוב מרצון, וההחזר, אם אפשרי, כנראה לא יהיה מלא.
אנו משתדלים לבחון את הבקשה להחזר תוך 1-2 ימים מרגע קבלתה וכל מקרה תלוי לגופו. ההחזר יגיע לחשבונכם תוך 10-20 ימי עבודה, אולם זהו טווח זמנים משוער שעשוי להשתנות. כשההחזר הכספי מגיע מחברת התעופה/הספק, עליהם לבחון את הבקשה והתהליך מתארך בין 1-3 חודשים. ככלל, לחברת התעופה מותר לבחון בקשה להחזר עד 3 חודשים.
(להלן משלם צד ג' אשר אינו נוסע)
לא. בעל כרטיס האשראי חייב להיות אחד מהמבקרים במלון או מהנוסעים בטיסה בהזמנה הספציפית . במידה ותרצו לשלם עבור מישהו אחר ואינכם חלק מן הנוסעים, תוכלו לעשות זאת דרך משרדינו בטלפון037962080 , בצירוף המסמכים הנדרשים. באם נעשתה הזמנה כזו באתר חובתכם מתוך גילוי נאות לעדכן את הנציג אשר מטפל בהזמנתכם לעניין משלם צד ג על מנת להימנע מאי נעימות.
כדי ליהנות מטיול בחו"ל או אפילו מנסיעה עסקית, חשוב להיות בראש שקט ונקי מדאגות, במיוחד בענייני בריאות. לשאלתך התשובה היא לא . דמי הביטוח אינו מכסה את דמי הביטול בכל מצב. המצב שבו ניתן לבטל את הזמנתך ולתבוע את הביטוח בגין החזר דמי הביטול הוא ביטול או קיצור נסיעה בשל מקרה רפואי פתאומי.