סימון קישורים
פונט קריא
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
שחור לבן
הגדלת אתר
הקטנת אתר
איפוס הגדרות נגישות
נגישות

אוקראין אינטרנשיונל איירליינס, או בקיצור – UIA, היא חברת התעופה המובילה באוקראינה, אשר מציעה טיסות סדירות וטיסות שכר במועדים נוחים ובמחירים שמהווים תחרות רצינית לשחקנים האחרים בשוק התעופה במזרח אירופה.חברת כספי טורס מהווה את סוכנות המכירות המובילה של אוקראין אינטרנשיונל איירליינס בישראל.

אוקראין אינטרנשיונל איירליינס מפעילה כ-1000 טיסות בינלאומיות וטיסות פנים מדי שבוע. הטיסות שלה מחברות בין תל אביב לקייב ולערים גדולות נוספות באוקראינה, בנוסף לטיסות ליעדים נבחרים באירופה, ארצות הברית ואסיה. היקף עצום זה של טיסות ויעדים מאפשר ללקוחות ליהנות מקונקשנים נוחים ומטיסות במחירים נגישים.

בעמוד זה נשמח לענות על מספר שאלות נפוצות אודות שירותיה של חברת התעופה.

מהם יעדי הטיסות של אוקראין אינטרנשיונל איירליינס?

בין הטיסות של החברה תוכלו למצוא בעיקר טיסות על קו תל אביב-קייב, לצד טיסות לחרקוב, טיסות לאודסה, לבוב, דניפרופטרובסק ועוד. שדה התעופה בקייב הוא השדה בו נוחתות טיסות ההמשך מתל אביב ליעדים רבים בעולם. כלומר, אתם יכולים לטוס דרך קייב לניו יורק, בנגקוק, וינה, פריז, ליסבון ועוד – חלום, לא?

כיצד ניתן לבצע שינוי מועדי טיסות?

אם הזמנתם את כרטיסי הטיסה שלכם דרך אתר האינטרנט או שירות המכירות הטלפוני של כספי טורס, נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע ביחד איתכם את התהליך הנדרש בטלפון הבא: 03-7962080.

באם הזמנתם את כרטיסי הטיסה דרך סוכנות נסיעות אחרת, או דרך אתר האינטרנט של חברת אוקראין אינטרנשיונל איירליינס, נא לפנות לעזרה טכנית במייל הבא: bookinghelp@flyuia.com.

איך מבצעים צ'ק-אין בלי לעמוד בתור בשדה התעופה?

אין צורך לפנות לשירות הלקוחות של כספי טורס לביצוע הצ'ק-אין. החל מ-24 שעות לפני שעת הטיסה שנקבעה, תוכלו לבצע צ'ק-אין מקוון באתר האינטרנט של החברה.

מה לעשות במקרה של אובדן מזוודה?

חברת התעופה אוקראין אינטרנשיונל איירליינס נחשבת לחברת התעופה המקצועית ביותר באוקראינה. עם זאת, לעתים מתרחשים עיכובים בלתי צפויים וטעויות אנוש. במקרה של אובדן מזוודה, יש לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה ואליו לא הגיעה המזוודה, ולמלא דו"ח אובדן מזוודה. תוך 21 ימים ממועד האובדן, יש להגיש תלונה לחברת התעופה בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם. ניתן להגיש את התלונה באמצעות פנייה למייל הבא: customerrelations@flyuia.com.

מה לעשות במקרה של נזק למזוודה?

במידה וקיבלתם את המזוודה שלכם, אך גיליתם שהיא ניזוקה במהלך הטיסה, או שחפציכם נפגעו בכל צורה שהיא, יש לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה, ולמלא דו"ח נזק כבודה. תוך 7 ימים יש להגיש תלונה לחברת התעופה בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם. ניתן להגיש את התלונה באמצעות פנייה למייל הבא: customerrelations@flyuia.com.

מהן הזכויות שלי במקרה של עיכוב/ביטול טיסה של אוקראין אינטרנשיונל איירליינס?

במידה ומדובר בטיסה סדירה, אתם מוזמנים לקרוא אודות מדיניות הפיצוי באתר האינטרנט של החברה. במידה ומדובר בטיסת שכר שהוזמנה דרך כספי טורס, אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון הבא: 03-7962080.