סימון קישורים
פונט קריא
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
שחור לבן
הגדלת אתר
הקטנת אתר
איפוס הגדרות נגישות
נגישות
דף הבית חברות תעופה חברות תעופה

אל על UP היא חברת בת של אל על שהוקמה ב-2014 במטרה להיכנס לשוק טיסות הלואו קוסט. החברה מציעה טיסות זולות לברלין, קייב, בודפשט, פראג ולרנקה במחירים שמתחילים ב-79 דולר לכיוון. אל על UP מפעילה כ-50 טיסות מדי שבוע.

המודל העסקי של אל על UP מתבסס על מקומות ישיבה מסוימים בטיסות, שהרוכשים אותם עולים למטוס עם תיק יד בלבד, ומוותרים על שירותי ההסעדה המקובלים בטיסות. כרטיס UP Smart הוא כרטיס טיסה משודרג שמגלם במחיר גם כיבוד בטיסה, כבודה ועוד. בנוסף, כרטיס כזה מספק גמישות במדיניות הרכישה ומאפשר ביצוע שינויים במועדי הטיסות לאחר ההזמנה.

מהם יעדי הטיסות של אל על UP?

אל על UP טסה בצורה ישירה לחמישה יעדים: בודפשט, ברלין, לרנקה, פראג וקייב.

כיצד ניתן לבצע שינוי מועדי טיסות?

אם הזמנתם את כרטיסי הטיסה שלכם דרך אתר האינטרנט או שירות המכירות הטלפוני של כספי טורס, נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע ביחד איתכם את התהליך הנדרש בטלפון הבא: 03-7962080.

איך מבצעים צ'ק-אין בלי לעמוד בתור בשדה התעופה?

אין צורך לפנות לשירות הלקוחות של כספי טורס לביצוע הצ'ק-אין. החל מ-30 ימים לפני מועד הטיסה שנקבעה, תוכלו לבצע צ'ק-אין מקוון באתר האינטרנט של החברה.

מה לעשות במקרה של אובדן מזוודה או נזק למזוודה?

לעתים מתרחשים עיכובים בלתי צפויים וטעויות אנוש. במידה וקיבלתם את המזוודה שלכם, אך גיליתם שהיא ניזוקה במהלך הטיסה, או שחפציכם נפגעו בכל צורה שהיא, יש לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה, למלא דו"ח נזק כבודה, ותוך 7 ימים, להגיש תלונה בכתב לחברת התעופה בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם.

במקרה של אובדן מזוודה, יש לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה ואליו לא הגיעה המזוודה, למלא דו"ח אובדן מזוודה, ותוך 21 ימים, להגיש תלונה בכתב לחברת התעופה בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר האינטרנט של החברה.

מהן הזכויות שלי במקרה של עיכוב/ביטול טיסה של אל על UP?

במידה ומדובר בטיסה סדירה, אתם מוזמנים לקרוא אודות מדיניות הפיצוי באתר האינטרנט של החברה. במידה ומדובר בטיסת שכר שהוזמנה דרך כספי טורס, אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון הבא: 03-7962080.