סימון קישורים
פונט קריא
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
שחור לבן
הגדלת אתר
הקטנת אתר
איפוס הגדרות נגישות
נגישות
דף הבית חברות תעופה חברות תעופה

אל על היא חברת התעופה הלאומית והגדולה בישראל. אל על מפעילה טיסות לאינספור יעדים באירופה, אסיה, אמריקה ואפריקה ומספקת טיסות ישירות ליעדים נבחרים כמו ניו יורק, לוס אנג'לס, טורונטו, בוסטון, יוהנסבורג, זנזיבר, בייג'ינג', בנגקוק, הונג קונג ומומבאי.

המאפיין הייחודי המרכזי של אל על, הוא הישראליות שלה. החברה נמנעת מטיסות בשבתות ובמועדי ישראל, ומקפידה על כשרות. אל על מספקת הסדרי ביטחון ברמה הגבוהה ביותר, ומשקיעה בכך למעלה מחצי מיליארד שקלים בשנה, דבר שגורם לישראלים רבים לבחור בטיסות שלה על פני טיסות זולות יותר עם חברות זרות.

בעמוד זה נשמח לענות על מספר שאלות נפוצות אודות שירותיה של אל על.

מהם יעדי הטיסות של אל על?

תוכו למצוא טיסות של אל על ליעדים בכל היבשות מלבד אוסטרליה ואמריקה הלטינית. החברה ידועה בטיסות שלה לצפון אמריקה, עם יעדים בולטים כמו ניו יורק, ניו ג'רזי, בוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו. היעדים המבוקשים ביותר לטיסות אל על הם ערים מרכזיות באירופה, כמו אמסטרדם, אתונה, בוקרשט, ברצלונה, ונציה, לונדון, פריז, רומא, וילנה ועוד. אל על טסה גם לאסיה: בייג'ינג, בנגקוק, הונג קונג ומומבאי, וגם לאפריקה: יוהנסבורג, סיישל, קילימנג'רו וזנזיבר.

כיצד ניתן לבצע שינוי מועדי טיסות?

אם הזמנתם את כרטיסי הטיסה שלכם דרך אתר האינטרנט או שירות המכירות הטלפוני של כספי טורס, נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע ביחד איתכם את התהליך הנדרש בטלפון הבא: 03-7962080.

באם הזמנתם את כרטיסי הטיסה דרך סוכנות נסיעות אחרת, או דרך אתר האינטרנט של אל על, נא לפנות למוקד שירות הלקוחות של אל על: 03-9771111 או 2250*.

איך מבצעים צ'ק-אין בלי לעמוד בתור בשדה התעופה?

אין צורך לפנות לשירות הלקוחות של כספי טורס לביצוע הצ'ק-אין. החל מ-24 שעות לפני שעת הטיסה שנקבעה, תוכלו לבצע צ'ק-אין מקוון באתר האינטרנט של החברה.

מה לעשות במקרה של אובדן מזוודה?

לעתים מתרחשים עיכובים בלתי צפויים וטעויות אנוש. במקרה של אובדן מזוודה, יש לפנות בהקדם למרכז איתור כבודה של אל על בטלפון 03-9771111 (שלוחה 5). במקרה של אובדן מזוודה, ינחו אתכם לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה ואליו לא הגיעה המזוודה, ולמלא דו"ח אובדן מזוודה. לאחר מכן, עליכם להגיש תלונה לאל על בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם.

מה לעשות במקרה של נזק למזוודה?

במידה וקיבלתם את המזוודה שלכם, אך גיליתם שהיא ניזוקה במהלך הטיסה, או שחפציכם נפגעו בכל צורה שהיא, אתם יכולים לפנות למוקד שירות לקוחות של אל על: 03-9771111 או 2250*. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

מהן הזכויות שלי במקרה של עיכוב/ביטול טיסה של אל על?

במידה ומדובר בטיסה סדירה, אתם מוזמנים לקרוא אודות מדיניות הפיצוי באתר האינטרנט של החברה. במידה ומדובר בטיסת שכר שהוזמנה דרך כספי טורס, אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון הבא: 03-7962080.